Tuesday 5 February 2013

adik 'ILoveYou'

Hi ! morning semua. baru bangun? dah breakfast? hehe, okay pagi ni aku ada 1 cerita nak story morry kat korang . 

hmp, tadi adik lelaki aku menangis berat nak pergi sch sebab adik perempuan aku tak sihat. aku bangun even tak cukup rehat. macam mana pun dia kena pergi sch. tak tahu kenapa tiba'2 airmata aku jatuh masa siapkan dia dan mengingatkan aku pesanan mama 'kalau kita baik dgn adik'2, nanti adik'2 dah besar dia akan ingat jasa kita' dia tengah pakai kasut, aku sikat rambut dia then aku tenangkan dia, bila dia dah okay aku belikan makanan nd hantar dia pergi sch. otw ke sch, dia sejuk dia berlindung belakang aku nd masa tu buat aku rasa macam ... tak tahu nak cakap macam mana . korang pun akan dapat rasa apa yang aku rasa tu :')


ekceli, aku tertarik dengan cerita mama aku dulu terhadap adik'2nya . jadi aku teringin nak macam tu . nd sekarang aku dah dapat rasa apa yang mama aku rasa dulu . Yaa~ mama aku pun anak sulung (perempuan) adik mama aku lagi ramai , 8 orang.. jadi itu je lah setakat ni aku share kat korang ^^ daaa ~



No comments:

Post a Comment

Heart Chat Bubble