Tuesday 16 October 2012



Bismillahirrahmanirrahim . . assalamualaikum :) macam mana hari ni ? okay ? kalau okay bagus lha ^^ ta macam aku . hari ni hari ta bermakna aku :'( aku nd dia is not okay . . hmm , ta ada lagi bila balik sch , ada orang call , text , say iloveyou :'( ouh rindunya T_T aku perlu ketenangan buad masa ni . . 

aku ta tahu apa salah aku weh . yaa , maybe aku ta hebat , aku ta macam Gf lain , aku bukan yg terbaik :'/ tapi aku na sgt dia tahu , apa yg aku buad semua sebab aku cuba jadi yg terbaik . . aku dha buang ego aku . aku buang kekejaman aku ni demi dia . . hmm , aku ta pna salahkan dia. . mungkin ni balasan untuk aku . .



hari ni , aku na dia rasa hidup happy macam orang lain tanpa aku :'D aku yakin dia boleh *off Hp . yea lha , mmg orang cakap , perempuan kalau merajuk kea apa mesti off Hp . kan ? abis dgn cara tu jea lha yg aku ada. . tapi , aku buad ni bukan lha bermaksud aku abaikan dia , aku tinggalkan dia . aku tahu dia banyak sabar dgn aku . setiap hari dia sakit hati . jadi biar lha aku seksa macam ni tahan rindu , asalkan dia ta terseksa . .


                             
                 Sometimes we need to be alone. Sometimes we just don’t want to be comforted because we need the chance to take it in :')

No comments:

Post a Comment

Heart Chat Bubble